Comunicat de presa. Infiintarea Asociatiei Romane de Indoor Advertising

March 10, 2011 in Comunicate de presa | Comments (0)

Bucureşti, 10 martie 2011

Asociația Română de Indoor Advertising are drept scop principal susţinerea, dezvoltarea şi promovarea Indoor Advertising-ului în România, precum şi reprezentarea intereselor membrilor în faţa instituţiilor guvernamentale, organizaţiilor şi companiilor, precum şi a publicului larg.

Termenul de “Indoor Advertising” este utilizat în special în domeniile mass-media, marketing şi publicitate, având ca semnificaţie generală orice canal de comunicare publică din interiorul clădirilor, de tipul panourilor, afişelor, ecranelor TV, bannere pe format digital sau tipărit, cu conţinut fix sau dinamic, sau orice alt sistem de comunicare care este afişat în spaţiile publice din interiorul clădirilor sau spaţiilor publice de tip închis şi care este destinat persoanelor care domiciliază, lucrează, desfăşoară activităţi sau sunt în tranzit prin locaţiile respective.

Membrii fondatori ai Asociaţiei Române de Indoor Advertising sunt cele mai importante organizaţii şi companii care deţin şi gestionează spaţii de comunicare indoor în mall-uri, spitale şi clinici medicale, lifturi, clădiri de birouri, săli de fitness, centre spa, restaurante şi cluburi, saloane de coafură, săli de cinema sau alte spaţii publice închise de tipul Gării de Nord, gări naţionale sau Metroului bucureştean, universităţi din Bucureşti şi pe plan naţional, licee, aeroporturi.

Cei nouă membri fondatori sunt: Reţeaua Info-Sănătate, Brand Management, Elevate Media, Indoor Media, Invent Media, Spectacular, Oops Media, Salon Style Media, Sugar Media.

Activitatea asociaţiei va fi coordonată în perioada următoare de către preşedintele asociaţiei, Ovidiu Brazdău (Info-Sănătate) şi de către dl. Tudor Maxim, vicepreşedinte (Elevate Media).

“Indoor-ul este un canal de comunicare extrem de eficient, datorită faptului că în majoritatea situaţiilor afişarea mesajelor se face în locaţii închise şi nesaturate de alte tipuri de reclame: metroul bucureştean, lifturile, sălile de fitness, toaletele, sau sălile de aşteptare din spitalele şi clinicile medicale sunt exemple de succes pentru derularea de campanii eficiente. Din acest motiv vom promova invidualizarea campaniilor de indoor în cadrul campaniilor de marketing şi comunicare derulate de companii şi agenţiile de publicitate şi separarea indoor-ului de outdoor în bugetele de comunicare”, a declarat Ovidiu Brazdău, preşedintele Asociaţiei.

“Începând din 2007, când a avut loc primul eveniment dedicat publicităţii indoor, facem eforturi pentru ca publicitatea indoor să ocupe locul pe care îl merită, fiind foarte eficientă si targetată. Indoor advertising-ul are o  creştere dinamică, apariţia asociaţiei fiind un nou pas înspre dezvoltarea pieţei de indoor”, declară Tudor Maxim, vicepreşedintele Asociaţiei.