Metodologia de analiză Marketing ROI pentru campaniile video multiscreen (TV clasic și indoor TV)

Info-Sănătate, GBD Research și Asociația Română de Indoor Advertising au făcut primul pas spre construirea unui ecosistem Total Video inter-măsurabil, prin introducerea unei metodologii de analiză a Marketing ROI Multiscreen pentru campaniile de comunicare video TV și Indoor… Read More

“Analytics”, softul de măsurare a audienței platformelor indoor TV, lansat în premieră în Romania

In premiera pentru Romania, audienta retelelor digitale OOH (indoor TV) este acum masurata respectand standardele internationale, care prevad tranzitia de la masurarea „traficului” – numarul de persoane care trec prin fata unui ecran TV, la “audienta”- numarul de… Read More

Info-Sănătate și Nielsen anunță lansarea primelor studii de eficiență a publicității indoor din România

Info-Sănătate şi Nielsen România anunţă lansarea primelor studii de eficienţă a publicităţii indoor din România, realizate conform standardelor internaţionale ale Digital Place-Based Advertising Association (DPAA). București, 17 decembrie 2013 – Studiile au fost realizate pentru Info-Sănătate TV de către… Read More

Dezbatere privind standardele internaționale de măsurare a eficienței publicității indoor

Info-Sănătate și Asociația Română de Indoor Advertising au organizat joi, 28 iunie 2012, la sediul BRAT, prima întâlnire pentru implementarea în România a standardelor internaţionale de măsurare a eficienţei campaniilor de publicitate indoor, în parteneriat cu BRAT (Biroul… Read More